Sunday, April 24, 2011

Senyum..^_^

hari nie aku x abes2 senyum sampai ketelinga..^_^..sbb aku der beli sumthing yg aku minat sgt..at last tercapai jgk la hajat aku 2..mekaseh jugak untuk aku yang x penah putus asa nak dapat kan benda nie..betol la Kate org tua2 dulu.."kalau kita berusaha dengan Ber sungguh..in/Allah kita Akan capai benda apa yang kita hajati"..aminn..puas jgk la aku nk dptkn benda nie..sampai kne ikat perut nak makan..hohoho..nampak benor menipu!!..hik3..x der la sampai berpuasa aku nk dptkn benda nie..Cuma aku kumpul skit duit n menahan kesabaran aku ukt dapatkn mender nie..sebenor nya benda nie penting jgk..almaklum la slung nie kn zaman modern..nk x nk mesti kne ade mende nie untuk keseimbangan idup aku..hoho..bak kata org2 lamer lagik..klu kita masuk kandang kambing kita mengembek..klu masuk kandang itik pulak Mengitik la kiter..haha..(betolkn peribahasa nie klu saya salah ek)..hik3..dh seharian aku mengadap mender nie..rase dh mcm jatuh cinta pulak..fall in luv with human technology..hoho..ciptaan yang agak sempurna bagi aku time skung nie la..tapi perlu di ingat Allah swt lebih maha mencipta..ingat yer jgn obsess sgt cikun!!!...^_^..tapi kn benda nie mmg bes r..bila aku dapat jer benda nie..langsung aku x sentuh ps2 aku..klu x time aku relax nie mmg r ps jadik penghibur aku..abes aku keje kn...hoho..banyak lagi aku kne Blaja ngn mender nie..payah la jugak aku nk paham..x per2..sikit2..lame2 pandai r..^^..my housemate pon dh pening ngn aku..dah la ssh nk ader kt umh..bila ader pulak bantai men benda nie for a hall day..haha..cm ner aku x addict ngn mender nie sbb byk benda baru yg aku x tau leh aku Blaja..mau x happy aku..hehe..pe2 Hal pon benda nie mmg bes r..^^..ermm..mesti korg mushkil kn..bender apa la yang aku Suka sgt nie kn???..nanti la aku citer kn..wt Masa skung nie aku x pandai gunakan dia lagi..t bila aku pandai t aku bagitau per benda yang aku merepek nie ek..hoho..=(^•^)=..

No comments:

Post a Comment