Monday, April 18, 2011

Attendance!!!!

Hari nie aku datang lambat lagi kt opis...maseh x ubah prangai since aku budak2 lg...aku td masuk kul 2pm..nasib baik my Big Boss x der kt opis...die cuti...klu x mmg kne 'Pelangkong' la aku ngn die...hohoho...Masuk2 jer opis td sume org x der...aku igtkn sume org tgh Lunch lagi...Tp uper2 nyer dowg sume tgah attend 1st meeting untuk bulan April 2011 selepas Struktur Baru utk opis aku nie...pe lagi...aku pon kelam-kabut r carik note book nk masuk meeting...nasib bek r aku tau mne tempat dowg meeting...Tingkat 6(tempat selalu opis aku wt meeting)...masuk jer bilek meeting dowg x start g...sebenarnya mmg dowg tggu aku masuk...sbb time pagi tadi aku ader msg member aku amik 'Time-Off' sampai kul 10.30am...tp haram...aku masuk kul 2.00pm..^_^..bile aku masuk jer...aku pon wt muke slamber cam x der aper2 salah..Then...dowg pon start meeting...cite punyer citer...masuk lak part kje aku...dowg tanye per masalah yang aku hadapi pada bulan nie????...owg len sume ckp psl mcner nk settledkn keje ...tp aku lak leh citer psl tempat aku lampu die rosak...nk kne org betol kn...itu jer...hohoho...soklan bangang tahap gaban yang aku bangkitkn mse meeting...klu der Big Boss aku 2 mau aku kne fire otomen Taro skali...dh la dtg lambat...spatut nyer masuk kul 10.30am..aku masuk kul 2.00pm...2 la akibat nya Tdo lambat lagi...kan dh wt soklan bangang mase meeting...hohoho...
pasni aku x nk Tdo lambat g...nk jaga kedatangan balik...nk hari2 dtg awal kt opis..so..skung nie aku kne Tdo 8jam satu hari...start klu 11.00pm aku dh nk kne Tdo...bangun kul 6.00am...hehheeh...adakah berjaya aku wt mender nie???ermmmm..success kot...hohohoho..^_^!...

No comments:

Post a Comment