Thursday, April 21, 2011

Postponed

loteh nya badan aku ari nie...dh macam ibarat pikul 8 guni simen jer...pala pon dh fening...pusing2 cm gasing da...bile la kje aku nk settled nie???x settled-settled lg...patut nya this weekend aku kne balek Melaka...sbb aku dh janji ngn member aku yang aku nk trun sne jmpe dowg...tp per leh wat...boss tetap boss...n keje tetap keje...nk x nk sume kne settled next week...hampeh...aku bru nk apply leave boss aku rejected...kata nyer "u need to Completed this *MF Assignment before our director balik dr Obersea"...abeh 2 when can i take a leave?????next year ker???...adoiii!!!!...klu la aku leh ckp ngn boss aku cm2 kn senang....Opis ni dh mcm umah aku dh....kt sni la aku Tdo n kt sni jugak la aku Keje....idup aku nie 24/7 kt opis...dh mcm penunggu Opis dh aku...klu aku amik Elaun jaga Opis pon dapat jugak kot...^_^...Umah aku plak dh mcm kedai Doby...aku drop by sbb nk basuh baju jer...then aku g Opis blek...My Housemate pon pening...dowg jmpe aku pon klu nasib r terserempak...ibarat klu jumper aku 2 cm Dowg jumper PM la....hohohoho....cm2 la My Daily Routien....cam Pekerja Buruh Binaan kan???..huhuhu....Sebenor nyer nie dh masuk 6month aku x blek KG jenguk Parent aku...Dowg jer yang datang Tengok aku...Nasib baik la dowg datang...klu x datang???...ibarat cm x der Mak Bapak la Jwp nyer aku neh...hik3x...but someday aku akan carik akal nk lari dari Matters nih...kne Balek Melaka Jugak!!!..pe nak Jadik...Jadik La...Aku dah x Kesah...Tp Bile ek???...(merenung kn nasib sambil jari menaip keyboard)...hohohoho...For My Buddies ....im so...sO...SO n So...SORRY...cos x dapat balek this week...=((...mayB this week kte x leh hang out sesamer tp mungkin after...after..n after this week kiter leh jmper balek...(berdoa harap2 keje aku abes cepat n x diganggu lagi)...Aminnn....^_^

No comments:

Post a Comment