Friday, April 22, 2011

Bad Habit....

Hari nie hari Jumaat...mcm bese aku masuk lambat lagi ke Opis...citer nyer mcm nie...semalam dalam kul 8.00pm aku dh ready nk balek umah...tgah aku packing barang masuk dalam beg tetiba boss aku sampai n cakap kat aku kne stay jap ngn die kne siap kan Paper SMC untuk meeting esok...nak x nk ngn ati yg x ikhlas aku buat la jgk paper 2...tup tap tup tap....sampai kul 11.30pm...abes jer....member aku call plak sruh lepak ngn dorg minum.....ermmm...korg pon rse2 nye sedia maklum la jgk bile minum 2 klu x sampai 4jam x sah....hehhehehe....pas2 balek umah lebey kurang kul 3.30am kot....smpai umah lak...bukan leh Tdo dlu...tangan nie mesti nk layan tenet...until kul 5.00am bru la aku Tdo...Tdo punyer Tdo...sedar2 dh kul 9.00am...Alahhmaakkk!!!!....kelam kabut aku g opis....2 la story nyer nape aku lambat g kat opis...sumer 2 Salah dari Aku jugak...x da sesiapa yg boleh di Salah kn dalam ini Cerita...hohohoho....masuk jer opis....ngan muker Cekodok.....muler la wat2 Rajin...susun2 kotak fail...kemas meja aku yang semalam aku selerak kan...check email.....pick up phone staff len n x lupe jgk kaco staff tgah wt kje...ohohohoho...=^0^=...

p/s ; Moral of the story...jangan la Tdo lambat g....Perbaiki la kesilapan semalam n jgn di ulangi lagi...kelak ia akan memakan diri sendiri...renung2 kan...selamat beramal...^_^

No comments:

Post a Comment